sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Sunnuntai

Viikonloppu meni sitten taas nopsaa, suurimmaksi osaksi koulujuttujen parissa. Tänään tosin kerettiin käymään mun vanhemmilla syömässä. Aattelin vähän laittaa tietoja ittestäni, musta kun on kiva lukea muiden blogeista kirjoittajista.

Eli siis, oon ihan paljasjalkainen stadilainen. Perheeseeni kuuluu äidin ja isän lisäksi nuorempi sisko. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut 2,5 vuotta. Tutustuttiin, kun meidän yhteinen kaveri esitteli meidät toisillemme kolmisen vuotta sitten.Yhten muutettiin reilun vuoden seurustelun jälkeen. Ollaan molemmat opiskelijoita tällä hetkellä, mä tosin enää muutaman kuukauden.

Mä oon aika kotikissa, koulussa ja töissä kun joutuu pakostakin olemaan niin sosiaalinen, että vapaalla kaipaan paljon rauhaa. Tykkään lukemisesta ja musiikin kuuntelusta. Tykkään erityisesti romanttisista kirjoista, mutta luen myös paljon muutakin. Nyt on kesken Enni Mustosen Paimentyttö. Musiikista iskee eniten Suomi pop/rok.

Mun tyyli on varmaan aika perus parikymppisen tytsyn tyyli. Oon aika naisellinen, rakastan korkokenkiä ja kaikkea nättiä. Vaatekomerosta löytyy sekasin perusvaatteita (farkkuja, mekkoja, neuleita), bilevaatteita (joita on aivan liikaa!) ja työ crockseja. Tukka on pitkä ja tumma, ja silmät vihertävät. Tykkään paljon koruista, etenkin korviksista ja rannekoruista.

Luonteeltani oon aika rauhallinen ja vähän ujon puoleinen. Kuitenkin oon aika puhelias.

Tässä tällästä, tältä sunnuntailta. Vielä aihe päivitys: kp on nyt 30 ja menkkakivut alko tänään päivällä, mutta huomisesta tulee kuitenkin vasta kp 1. Tänään ei enää masenna, masisfiilikset käsittelin jo etukäteen. Ei mieliala kuitenkaan tänään paras mahdollinen ole ollut, mutta toivotaan uudesta kierrosta parempaa. Ja ainakin me päästään hoidonpiiriin vihdoinkin ens kierron aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti